Najnoviji podaci kompanije Nielsen pokazuju da je Microsoft Bing zauzeo drugu poziciju među najkorišćenijim pretraživačima u SAD, i time pretekao Yahoo. U avgustu, Bing je povećao svoj udeo na američkom tržištu sa 13.6 na 13.9 odsto, dok je trenutno trećeplasirani, Yahoo smanjio udeo sa 14.3 na 13.1 odsto.U međuvremenu, udeo Googlea na tržištu se popeo sa 64.2 odsto iz jula meseca na 65 procenata, što je duplo više od ukupnog udela Binga i Yahoo-a...
Najnoviji podaci kompanije Nielsen pokazuju da je Microsoft Bing zauzeo drugu poziciju među najkorišćenijim pretraživačima u SAD, i time pretekao Yahoo.
U avgustu, Bing je povećao svoj udeo na američkom tržištu sa 13.6 na 13.9 odsto, dok je trenutno trećeplasirani, Yahoo smanjio udeo sa 14.3 na 13.1 odsto. U međuvremenu, udeo Googlea na tržištu se popeo sa 64.2 odsto iz jula meseca na 65 procenata, što je duplo više od ukupnog udela Binga i Yahoo-a.
Krajem prošlog meseca kompanije Microsoft i Yahoo su objavile da će Yahoo-ovu pretragu pokretati Bing na područiju SAD i Kanade, što je po ocenama analitičara ključni potez koji je doveo Bing na drugu poziciju na tržištu.
Prema mišljenju nekih analitičara, značajniji uspeh Binga je činjenica da u poslednjih šest meseci beleži konstantan rast udela na tržištu, dok je u istom periodu Google izgubio nešto više od jednog procenta i Yahoo preko dva odsto udela.
Ipak, prema podacima američkih kompanija koje se bave ovom tematikom, kao što su comScore, Exparian Hitwise i StatCountera, Yahoo je i dalje na drugoj poziciji, dok je Bing treći.